Aktualnie... / Currently... - Październik 2017 || Życiówka #4

Hejka! Witam Was w nowym miesiącu! Dzisiaj będę miała dla trochę rzeczy do pokazania, ponieważ miałam urlop, a to się wiąże z tym, że miałam mnóstwo czasu dla siebie i na wyszukiwanie ciekawych rzeczy. Zapraszam do nowej porcji fajnych rzeczy!

Noszę... Reebok Classic i jeansowa kurtka


Moje dwa ulubione październikowe zakupy. Na buty czaiłam się już w sumie od wakacji, ale zawsze włączała mi się #grażynaoszczędzania i szkoda mi było £60. Ale, ale! Cierpliwi dostają podwójnie. Wakacje prześmigałam w trampkach z Primara, a na jesień kupiłam Reeboki za £40 i do tego w przepięknym kolorze pudrowego różu. (Reebok Classic Leather Golden Neutrals)
Dopełnieniem tych butów jest moja nowa jeansowa kurtka i wielki różowy szal. Przyznam szczerze, że to była moja stylówka tego miesiąca. Kurteczka jest z Forever 21 i wylicytowałam ją na Ebay za zawrotną kwotę £0.99. 
Niestety, teraz przyszła ta druga, prawdziwa jesień i obie rzeczy lądują w czeluściach szafy i czekają na lepsze czasy (i pogodę). 



Słucham - playlisty Indie Folk i nowa płyta Demi Lovato

Gdzieś przypadkiem mignęłam mi na Youtube jesienna playlista Indie Folk, włączyłam i przepadłam! Bardzo lubię tego typu muzykę, nic mnie tak nie relaksuję a do pracy sprawdza się idealnie! Zwłaszcza w ponure, deszczowe dni. 
Moje dwa ulubione kanały to: Mr. Foxx Frequency i alexrainbirdMusic.
 

Jak nie katowałam powyższtch playlist, to była to niesamowita  Demi Lovato, a dokładniej - jej nowa płyta. Jestem zakochana! Jej głos od kilku lat przyprawia mnie o ciarki. Moja najulubieńsza piosenka to "Tell ME You Love Me". Bardzo dawno nie miałam tak, żebym zakochała się w piosence od pierwszego przesłuchania. 

Oglądam - Riverdale i Demi Lovato - Simply Complicated

Jeśli jest tu ktoś, kto jeszcze nie ogląda Riverdale - zacznij oglądać! Niech Cię nie zwiedzie to, że fabuła dotyczy nastolatków. Zarówno ja, jak i moja 30 letnia siostra jesteśmy mega zakochane w tym serialu. Jest przepięknie nakręcony (nigdy w życiu nie wiedziałam tak pięknych obrazów w serialu), a akcja trzyma w napięciu w każdym odcinku. Miałam lekki stres, że w nowym sezonie poziom spadnie, ale w ogóle sie nie zawiodłam i pierwszy odcinek oglądałam jak na szpilkach z ciarkami na plecach. Polecam!

W tym miesiącu na YouTube wyszedł dokument o Demi Lovato. Jestem jej fanką od wyjścia jej pierwszego dokumentu "Stay Strong", który (dzięki temu nowemu) okazał się wielką bujdą (:D). Ale bez spojlerów. Film jest mega szczery i poruszający. Demi opowiada o początkach swojego nałogu, o momencie w którym sięgnęła dna oraz wyjaśnia kilka rzeczy, które nigdy nie były wyjaśnione. Generalnie jeśli znasz angielski, polecam obejrzeć, nawet jeśli nie jesteś wielką fanką.

Robię - Planner


Nadal 'męczę' Planner na nowy rok dla was. Musze go skończyć do początku grudnia, więc muszę się spinać. styczeń już gotowy, pozostało mi dokończyć bazę. Tutaj macie maluuutki podgląd.

Używam - John Frieda go blonder, MILVA szampon z chininą


O obu produktach planuję post, więc nie będę się jakoś super rozpisywać.
Baaardzo chciałam rozjaśnić włosy, już od dłuższego czasu. Niestety mam mega delikatne włosy, więc jak robię im krzywdę to się mszczą i wypadają mi na potęgę. Szukałam czegoś co nie wymęczyłoby ich tak bardzo i znalazłam! Zapłaciłam za butelkę £5, a efekt uzyskałam dokładnie taki, jaki chciałam. Włosy są jaśniejsze o 2-3 tony na końcówkach bez widocznego zniszczenia ich.
Szampon - cudo! Warto go zamawiać z Bułgarii ;). Włosy przestały wypadać praktycznie do zera. Pierwszy raz w życiu! Szykuję post na temat produktów których używam na porost włosów, także czekajcie. 

Piję - Herbata z pomarańczą, miodem i sokiem malinowym


To mój jesienny ulubieniec wszech czasów. Nie przepadam za herbatą, ale w takiej postaci w zimne wieczory tu po prostu NIEBO! 

Dobra to chyba by było na tyle. To i tak sporo jak na mnie. Dajcie znać co wy kochałyście w tym miesiącu! 
W tym odcinku nie dodaję zdjęć, bo niestety czas mnie goni, ale pamiętajcie, że jestem też na Insta i na Fejsie. 

Buziaki,
P.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger