DIY: Spersonalizowana boho torba.


Heej! Dzisiaj w końcu zebrałam się na jakieś DIY. To konkretnie miałam w planach już od ponad roku, więc OTO JESTEM!
No więc pokaże wam mega banalną instrukcję na spersonalizowanie szmacianej torby. W planach mam jeszcze dwa posty z tej serii, także czekajcie, bo będą naprawdę fajne.

Co potrzebujesz?

  • Kątomierz! zapomniałam o kątomierzu!
  • Torbę zakupiłam na Ebay, ale myślę, że bez problemu znajdziecie ją na allegro. 
  • Co do mazaków - użyłam CD markerów, bo są nie do zdarcia i są mega nasycone (?) na materiale. Ale w przeszłości używałam też zwykłych cienkopisów SIGMA i też zdały egzamin pralki i deszczu.
  • Gumka do ścierania też się przyda, ale jak będziecie rysować delikatne linie to nie będą one potem widoczne.

Instrukcja

Zanim zaczniesz, zajrzyj proszę do mojego postu z instrukcją rysowania mandali, bo bez niej ani rusz.

1. Narysuj mandalę według mojej instrukcji (lub innej :)).


 2. A potem analogicznie dorysuj kilka innych, według własnego uznania.


3. Okej to czas na napis. Zdaję sobie sprawę, że normalni śmiertelnicy nie umieją pięknej kaligrafii. Moim sposobem na to jest po prostu wydrukowanie napisu i przekalkowanie go. Torby mają zazwyczaj mega cienki materiał, więc nie jest to problemem.



I to tyle! Mówiłam, że będzie mega łatwo!

Pochwalcie się swoimi efektami. Możecie mnie oznaczać na Instagramie.

To by było na tyle, widzimy się w środę w kolejnym poście o Bullet Journalu.

Buziaki,
P.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Damn, Girl! , Blogger